Компанія – один із лідерів на ринку системних інтеграторів.
Основні обов'язки:
опрацювання бази даних потенційних клієнтів, актуалізація та збір додаткової інформації;
здійснення вихідних дзвінків клієнтам по існуючій базі контактів;
комунікація з першими контактними особами компаній та вихід на осіб, що приймають рішення;
налагодження контакту з потенційними клієнтами під час телефонного дзвінка та презентація продуктів компанії;
виявлення потреби клієнта;
призначення зустрічей або додаткових дзвінків для менеджерів з продажів та продакт менеджерів;
робота з лінійкою Google Cloud (Google Cloud Platform, Google Workspace (G Suite), Google Maps;
надання консультації по продуктам та послугам компанії для потенційних клієнтів.
Що для нас важливо при виборі кандидата:
вільне володіння українською та російською мовою;
грамотна усна мова, чітка вимова та дикція;
досвід роботи на аналогічній посаді – від 6 місяців;
досвід роботи з продажами IT обладнання або послуг;
вміння будувати комунікацію з клієнтом у віддаленому форматі;
уміння швидко навчатися, розуміти і працювати з новими технологіями, методологіями та рішеннями в хмарному і технологічному просторі;
вища технічна освіта галузі інформаційних технологій буде плюсом.
Що ми пропонуємо:
можливість подальшого розвитку на позиції Sales manager або інженера;
високу заробітну плату – обговорюється індивідуально та залежить від рівня кваліфікації кандидата;
зручний офіс на Печерську;
гнучкий офісний графік;
внутрішнє та зовнішнє навчання за рахунок компанії;
корпоративний мобільний зв'язок;
можливість розвиватись та зростати в команді професіоналів.
Ви можете податися на вакансію натиснувши кнопку "Відправити резюме" або надіслати своє резюме на пошту cv@uniskill.com.ua з темою листа «Telesales manager»