Керівник сервісної станції Компанія – офіційний представник міжнародного бренду, німецького виробника напівпричепів.
Головна задача керівника сервісної станції - організація роботи сервісної станції.
Вимоги до кандидата: - наявність вищої технічної освіти;
- досвід роботи на аналогічній позиції від 3 років;
- успішний досвід управління процесами на сервісній станції вантажних автомобілів;
- знання англійської, або німецької мови;
- володіння CRM та 1С.
Основні обов'язки: - організація роботи сервісної станції;
- планування діяльності та розвиток співробітників;
- координація роботи команди;
- контроль проведення ремонтних робіт;
- можливі відрядження в Германію, в головний офіс компанії.
Компанія пропонує: - висока заробітна плата, обговорюється на співбесіді, залежно від навичок та кваліфікацій;
- офіційне працевлаштування;
- «біла» заробітна плата;
- графік роботи 9:00-18:00 Пн-Пт;
- робота на комфортній та сучасній сервісна станції.
Якщо вакансія Вам цікава – відправляйте резюме з темою листа «
Керівник сервісної станції» на пошту
hr@uniskill.com.ua #керівник #вакансія #київ #робота #сервісна_станція