Адміністратор офісу, Київ Компанія – офіційний представник міжнародної компанії, виробника напівпричепів.
Основні функції: - організація та контроль документообігу, відправка/отримання пошти, робота з службами доставки;
- забезпечення офісу всім необхідним – канцтоварами, господарськими товарами та ін.;
- кадровий облік: ведення облікових карт співробітників, ведення табелів обліку робочого часу;
- пошук і покупка квитків, бронювання готелів, замовлення машин на прокат за кордоном для всіх співробітників;
- замовлення поліграфії, всіх рекламних матеріалів компанії згідно з корпоративними вимогами компанії;
- організація корпоративних заходів для працівників та клієнтів, проведення тендеру для event компаній, пошук підрядників.
Ми очікуємо від кандидата: - вища освіта;
- досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року;
- володіння англійською або німецькою мовою на рівні Upper Interemediate та вище.
Умови працевлаштування: - висока заробітна плата, залежить від навичок та кваліфікації кандидата та обговорюється на співбесіді;
- офіційне працевлаштування та «біла» заробітна плата;
- офісний графік роботи з 8:30 до 17:30 (Пн-Пт);
- зручний офіс на вулиці Кільцевій.