Адміністратор офісу, Київ

Компанія – офіційний представник міжнародної компанії, виробника напівпричепів.

Основні функції:

  • організація та контроль документообігу, відправка/отримання пошти, робота з службами доставки;
  • забезпечення офісу всім необхідним – канцтоварами, господарськими товарами та ін.;
  • кадровий облік: ведення облікових карт співробітників, ведення табелів обліку робочого часу;
  • пошук і покупка квитків, бронювання готелів, замовлення машин на прокат за кордоном для всіх співробітників;
  • замовлення поліграфії, всіх рекламних матеріалів компанії згідно з корпоративними вимогами компанії;
  • організація корпоративних заходів для працівників та клієнтів, проведення тендеру для event компаній, пошук підрядників.

Ми очікуємо від кандидата:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року;
  • володіння англійською або німецькою мовою на рівні Upper Interemediate та вище.

Умови працевлаштування:

  • висока заробітна плата, залежить від навичок та кваліфікації кандидата та обговорюється на співбесіді;
  • офіційне працевлаштування та «біла» заробітна плата;
  • офісний графік роботи з 8:30 до 17:30 (Пн-Пт);
  • зручний офіс на вулиці Кільцевій.
      Ви можете податися на вакансію натиснувши кнопку "Відправити резюме"
      або надіслати своє резюме на пошту cv@uniskill.com.ua
      з темою листа «Office administrator»
      Відправити резюме