Менеджер по роботі з клієнтами, Київ Головна задача Менеджера - обробка замовлень з сайту, призначення зустрічей з метою презентації та демонстрації IQOS для клієнтів.
Основні обов'язки:
- комунікація з "теплими" клієнтами по телефону - обробка вхідного потоку клієнтів;
- призначення зустрічей з клієнтами;
- координація зустрічей з Sales Coach;
- ведення своєї діяльності в CRM.
Що для нас важливо при виборі кандидата:
- грамотна, добре поставлена мова;
- уважність до деталей;
- навички ведення ефективних переговорів по телефон;
- володіння іноземною мовою буде перевагою;
- комунікабельність, цілеспрямованість, відкритість, проактивність;
- навички ділового спілкування.
Що ми пропонуємо: - можливість приєднатися до глобального бізнес-лідера, та можливість розвиватись у всесвітньо відомій компанії;
- високий рівень заробітної плати;
- зручний графік роботи 5/2 по 9 годин;
- робоче місце в сучасному офісі в центрі столиці - в районі станції метро Контрактова площа;
- молодий та дружній колектив.
Якщо вакансія тобі цікава - надсилай своє резюме на пошту
cv@uniskill.com.ua з темою листа "
Менеджер по роботі з клієнтами"
#менеджер #call_center #Київ #Kyiv #вакансія #vacancy #робота