Офіс-менеджер, Київ

Головна задача Офіс-менеджера – забезпечення поточної роботи офісу організації.

Основні функції:

  • організація та контроль документообігу – обробка та доставка кореспонденції;
  • робота з поштою та службами доставки – відправлення договорів;
  • забезпечення життєдіяльності офісу та комунікація зі службами, що надають комунальні послуги;
  • контроль роботи клінінгової служби в офісі;
  • зустріч та супровід гостей офісу;
  • виконання робочих доручень керівництва.

Ми очікуємо від кандидата:


  • вища освіта;
  • досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року;
  • навички роботи з комп'ютером – MS Excel, MS Word, PDF (перевагою буде знання програми 1С);
  • уважність до деталей, відповідальне ставлення до роботи, чуйність.

Умови працевлаштування:


  • висока заробітна плата, залежить від навичок та кваліфікації кандидата та обговорюється на співбесіді;
  • офіційне працевлаштування;
  • офісний графік роботи з 9:00 до 18:00 (Пн-Пт);
  • робота в сучасному офісі в центрі міста (в районі ст.м. Лук'янівська);
  • доброзичливий колектив та приємна атмосфера.
        Ви можете податися на вакансію натиснувши кнопку "Відправити резюме"
        або надіслати своє резюме на пошту recruiter@uniskill.com.ua
        з темою листа «Офіс-менеджер, Київ»
        Відправити резюме