HRM торгівельного центру, Дніпро (Retail) Одна з найбільших та найвпливовіших міжнародних компаній в сфері retail, що
працює на ринку України вже більше 15-ти років та налічує мережу з понад 20
гіпермаркетів по всій країні.
Що для нас важливо при виборі кандидата: - Досвід роботи менеджером з персоналу від 3 років;
- Відмінне знання КЗпП України;
- Розуміння та навички роботи з усіма HR функціями (підбір, адаптація, кадрове
адміністрування, мотивація тощо). - Досвід роботи в торгівельних компаніях буде перевагою;
- Повна вища освіта, а також додаткова за профілем;
- Знання англійської на рівні intermediate і вище буде перевагою.
Основні задачі: - Ведення кадрового діловодства (нарахування заробітних плат, формування та ведення особових справ і трудових книжок, документальне оформлення прийому, звільнення, відпусток, лікарняних листів);
- Контроль виконання трудового законодавства та вирішення питань трудових відносин;
- Організація навчальних програм для персоналу магазину;
- Організація та проведення атестації, оцінки потенціалу;
- Формування внутрішнього кадрового резерву;
- Контроль плинності персоналу;
- Контроль ефективності і продуктивності персоналу;
- Участь в розробці та впровадженні HR стратегії в торгівельному центрі
- Забезпечення успішного процесу рекрутмента.
Що ми пропонуємо: - Високий рівень заробітної плати (обговорюється на співбесіді, залежно від навичок та кваліфікацій);
- Офіційне працевлаштування;
- Можливості для розвитку та кар'єрного зростання в міжнародній компанії;
- «Біла» заробітна плата + соціальний пакет;
- Графік роботи 9:00-18:00 Пн-Пт.