HR Мanager в торгівельну компанію, Київ Основні задачі: - Підбір торгового і адміністративного персоналу в магазині та офісі;
- Ведення кадрового діловодства;
- Контроль виконання трудового законодавства;
- Вирішення питань трудових відносин;
- Організація навчальних програм для персоналу магазину;
- Організація та проведення атестації, оцінки потенціалу;
- Формування внутрішнього кадрового резерву;
- Контроль плинності персоналу;
- Контроль ефективності і продуктивності персоналу;
- Участь в розробці та впровадженні HR стратегії в торгівельному центрі.
Бажані якості, навички та досвід роботи: - Досвід роботи менеджером з персоналу від 3 років в торгівельних компаніях;
- Повна вища освіта, а також додаткова за профілем;
- Відмінним знання КЗпП України;
- Знання англійської на рівні intermediate і вище буде перевагою;
- Розуміння та навички роботи з усіма HR функціями (підбір, адаптація, кадрове адміністрування, мотивація тощо).
Що ми пропонуємо: - Заробітна плата висока, обговорюється на співбесіді, залежно від навичок та кваліфікацій;
- Офіційне працевлаштування;
- «Біла» заробітна плата + соц. пакет;
- Графік роботи 9:00-18:00 Пн-Пт.
Якщо вакансія Вам цікава – відправляйте резюме з темою листа «
HR Київ» на пошту
hr@uniskill.com.ua #hr #hr_manager #Київ #Kyiv #вакансія #vacancy #робота