HR Generalist Головна задача HR Generalist - налагодити HR функції в компанії.
Основні обов'язки - Розробка посадових інструкцій та оптимізація бізнес-процесів;
- Розробка KPI та системи мотивації для відділів back office та front office;
- Розробка та проведення тренінгів та індивідуального коучингу співробітників back office і керівників front office;
- Розробка індивідуального плану розвитку для співробітників;
- Аналіз ефективності навчання співробітників, взаємодія з внутрішнім коучем (тренером);
- Аналіз потреби в розширенні, стратегічне планування розвитку команди;
- Налагодження процесу рекрутингу - самостійно та з залученням HR агентств;
- Складання job description та розробка стратегії пошуку кандидатів;
- Проведення особистих та skype співбесід, організація співбесід з керівниками підрозділів;
- Розробка системи адаптації співробітників back office;
- Комунікація з керівниками front office з приводу забезпечення регіонів необхідною інформацією та матеріалами;
- Підготовка щотижневих/щомісячних звітів для керівника компанії.
Що для нас важливо при виборі кандидата - Розуміння важливості функції HR в розвитку бізнесу, системне мислення;
- Досвід роботи на позиції HR Generalist від 2-х років;
- Додаткова освіта в сфері HR, бажання розвиватися та впроваджувати нові технології буде великою перевагою.
Що ми пропонуємо - Графік роботи з 9:00 до 18:00, ПН-ПТ;
- Офіс знаходиться на вул. Січових Стрільців;
- Заробітна плата обговорюється на співбесіді.
Якщо вакансія Вам цікава – відправляйте резюме з темою листа «
HR Generalist» на пошту
kateryna.volska@uniskill.com.ua#hr #hr_generalist #Київ #Kyiv #вакансія #vacancy #робота