HR Generalist

Головна задача HR Generalist - налагодити HR функції в компанії.

Основні обов'язки

  • Розробка посадових інструкцій та оптимізація бізнес-процесів;
  • Розробка KPI та системи мотивації для відділів back office та front office;
  • Розробка та проведення тренінгів та індивідуального коучингу співробітників back office і керівників front office;
  • Розробка індивідуального плану розвитку для співробітників;
  • Аналіз ефективності навчання співробітників, взаємодія з внутрішнім коучем (тренером);
  • Аналіз потреби в розширенні, стратегічне планування розвитку команди;
  • Налагодження процесу рекрутингу - самостійно та з залученням HR агентств;
  • Складання job description та розробка стратегії пошуку кандидатів;
  • Проведення особистих та skype співбесід, організація співбесід з керівниками підрозділів;
  • Розробка системи адаптації співробітників back office;
  • Комунікація з керівниками front office з приводу забезпечення регіонів необхідною інформацією та матеріалами;
  • Підготовка щотижневих/щомісячних звітів для керівника компанії.

Що для нас важливо при виборі кандидата


  • Розуміння важливості функції HR в розвитку бізнесу, системне мислення;
  • Досвід роботи на позиції HR Generalist від 2-х років;
  • Додаткова освіта в сфері HR, бажання розвиватися та впроваджувати нові технології буде великою перевагою.

Що ми пропонуємо


  • Графік роботи з 9:00 до 18:00, ПН-ПТ;
  • Офіс знаходиться на вул. Січових Стрільців;
  • Заробітна плата обговорюється на співбесіді.
Якщо вакансія Вам цікава – відправляйте резюме з темою листа «HR Generalist» на пошту kateryna.volska@uniskill.com.ua

#hr #hr_generalist #Київ #Kyiv #вакансія #vacancy #робота
Ти можеш порекомендувати друга на цю вакансію, якщо йому буде це цікаво!
Напиши на пошту hr@uniskill.com.ua